THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, May 18, 2012

kerja vs makan


Assalamualaikum,
^_^   tak boleh nak ckp “it’s been a long time I didn’t updated my blog” sbb baru hapdate aghi tu..hehe
Sekarang..tengah cutiii..tinggal lagi berape minggu lagi I’m going back to UiTM Jengka..rindu?? sikit..
Haha..rindu kabus pagi2 time nak pergi kelas…currently right now I was part time worker..kat mane??
Dekat IIUM Kuantan…ausem gileee!! Hahaha..position saya kat sane as an Administrative Assistant..
Susah?? Nooo lahh..basic office management..  =P  *untungOMstudent
I was working under Kulliyyah of Allied Health Science..superb gileee ! hehehe..

tengok2..  =P
i really enjoying my part time job..yeahh, batch sy yg 1st skali xde praktikal..so, i am looking my 'own' practical by myself lahh..  =P  *Alhamdulillah di beri peluang..

my own workplace..  =D  *time xde keje

hahaha..nih rupe orang ade keje..  ^_^

nih mmg betul2 xde keje..sape x rabun blh bace kot  =P
lagi pun, keje ney x lame..cuti 2 bulan jea..n this is the time i spent my precious moment with my beloved 
mama..well, at the same time she is currently working at the same place with me but different kulliyyah..
perkara wajib lepas balik kerja, mesti cari port2 yang best..kita minum duluuuuu ! makan2...borak2...
she is the best mother ever & at the same time you can talk with her like a friend *tp ade batas laa..dy kan mak..  =)
rase nye dah boleh jadi hos jalan2 cari makan kot..cekidautt..  =D


mee goreng mamak + abc jagungsss


nasi beriyani ayam  =D


grilled chicken chop2..haha


nasi kukus ayam kampung..the most awesome !!!
sorry to say la if naik sem nanti cik fatin ney da Bam Bam...hahaha..siape pown yang kenal my mom
akan tau mama kite ney macam maneee...x caye? percaya meyhhh..what ever it is...me always lebiu ma..  ^_^

No comments:

Post a Comment